Рекламні вивіски на дахах - чи варто?
Дахові рекламні установки – масивні конструкції, що встановлюються зверху на покрівлі або на стіні під нею. Найчастіше вони виконані у вигляді об'ємних букв, світлодіодних табло або банерної розтяжки. Перевага конструкції в тому, що видно її здалеку, оскільки розташовується вона в найвищих точках: на великих ТРЦ, офісних центрах та інших багатоповерхових будівлях. Рекламні установки на дахах застосовуються для навігації клієнтів і позначення локації представництва вашої корпорації, а також з метою пасивного впливу на споживачів, підвищення запам'ятовування бренду.
Рекламні конструкції на дахах як спосіб підкреслити статус компанії
Даний варіант є найбільш дорогим, тому його часто дозволяють собі заможні концерни, як правило, з міжнародним ім'ям, які за статусом повинні мати яскраву зовнішню рекламу в Києві і інших містах, яку видна здалеку. Причому така інсталяція захопить увагу не тільки пішоходів, а й автомобілістів, на відміну від банера або фасадної вивіски, які людина, рухаючись на машині, може просто не помітити. За охопленням аудиторії світлові об'ємні букви і панелі, розташовані на високій будівлі, значно перевершують інші формати. Більше споживачів можна охопити хіба що рекламою в інтернеті або на телебаченні. Однак ці методи втрачають сенс, коли потрібно розмістити інформацію в певному місці.
Великі бренди не шкодують фінансів на виготовлення дахової установки перш за все тому, що такі вироби носять іміджевий характер.
Їх призначення:
- покращувати впізнаваність компанії,
- підвищувати запам'ятовуваність ТМ,
- формувати позитивний образ в цілому.
Підкреслює це і статус бренду, оскільки в середньому на виготовлення зовнішньої вивіски ціна становить 300 $ за м2. Хоча потенційні клієнти і не знають цієї суми, але зрозуміло, що реклама на даху коштує дорого, і якщо компанія змогла собі дозволити такі витрати, значить, вона відчуває себе на ринку дуже міцно і їй можна довіряти.
Зовнішня реклама на дахах: коли це актуально
Раціональність фінансових вкладень в даному випадку виправдана для великих корпорацій, яким потрібно не тільки позначити розташування свого офісу в місті, а й постійно нагадувати споживачам про бренд. Крім функції запам'ятовування торгової марки дахові рекламні установки можуть стати чудовою вивіскою, яку звідусіль видно. У такому випадку вона буде актуальною для торгових центрів, ресторанів, нічних клубів та інших розважальних закладів. Додаткове підсвічування підвищить ефективність впливу реклами на цільову аудиторію у вечірній час.
Звернемо вашу увагу на відповідність габаритів конструкції до поверховості будівлі:
- 1-2 метра - 3-7 поверхів,
- 2-3 м - 8-12,
- 3-4 м- 13-17,
- від 4 м - 18 поверхів і більше.
Якщо дозволяють фінанси і об'єкт розташовується в районі з малоповерхової забудовою, можна прорекламувати його за допомогою рекламної конструкції на даху. Її гарантовано краще видно, ніж вивіску над входом. Економічно доцільно це робити, якщо ваш офіс або заклад розташовується в людному, прохідному місці.
У разі, коли ви рекламуєте малий бізнес, надаєте специфічні послуги або продаєте вузькоспеціалізовані товари – замість дахових рекламних конструкцій цілком підійдуть фасадні вивіски або банери. Вони коштують значно дешевше, однак зможуть досить ефективно інформувати клієнтів про вашу організацію і виконувати навігаційну функцію.