Замовити рекламний штендер в Києві
До цього виду зовнішньої реклами можна віднести вироби, які не потрапляють під формат фасадних вивісок, стел, пілонів за рахунок свого розміру, відсутність підсвічування або розміщення.
Різноманіття рекламних щитів, табличок, штендерів від провідного виробника в Києві
Таблички
Табличками як правило називають рекламний або інформаційний носій площею менше одного квадратного метра.
Таблички кріпляться біля входу в офіс, магазин або установу, або на будівлі, в якій дана організація розташована.
Таблички за своїм наповненням діляться на:
- Інформаційні таблички. Найчастіше тут розташовують назву організації та режим роботи. Кріпляться біля вхідних дверей зовні будівлі або всередині будівлі безпосередньо біля розташування організації.
- Адресні таблички. Такі таблички містять адресу будівлі і зазвичай кріпляться в такому місці, щоб люди, які проходять повз, могли побачити її і визначити де вони знаходяться.
- Рекламні таблички. Такі таблички містять перелік послуг організації та рекламний вміст для залучення клієнтів.
За типом матеріалів таблички діляться на зовнішні таблички і таблички для кріплення всередині приміщення.
В якості основи таблички може бути:
- Алюмінієва композитна панель. Відмінний матеріал для зовнішнього використання. Його можна використовувати з його натуральним кольором, в гамі українських постачальників є всі відтінки веселки, а також широкий асортимент декоративних кольорів – срібло або дзеркальне золото, дряпане срібло, декоративні кольори під дерево або натуральний камінь. На збереження кольору АКП основи постачальники дають гарантію до 10 років. Однак це може бути і просто основа, на яку можна прикріпити друк.
- Акрил. Ця основа може бути прозорою, молочною, матовою прозорою або кольоровою. При невеликих розмірах таблички з акрилу, навіть піддаючись тепловим деформаціям, не втрачають свого виду і можуть бути використані на вулиці. Молочні та кольорові акрили беруть, коли потрібен колір з брендбуку і розкішний вигляд, акрил ¬– глянсовий матеріал і має гарний зріз. Прозорий акрил беруть в разі, якщо стіна за табличкою має пристойний вигляд і є необхідність отримати ефект написів, що висять в повітрі.
- ПВХ. Як правило ПВХ використовується в економ-табличках і повністю закривається кольоровою плівкою або друком.
- Пластик для гравіювання. Цей матеріал використовують для двоколірних табличок (золото – чорний, срібло – синій), але зазвичай тільки всередині приміщень, тому що матеріал на сонці сильно коробить.
- Листові метали. Листи латуні, алюмінію, нержавіючої сталі можуть бути відполіровані і використовуватися як основа. Такі таблички мають високу вартість і рідко використовуються в зв'язку з цим.
На основу таблички наноситься оформлення:
- Аплікація з плівок. Гамма плівок дуже велика і за їх допомогою можна нанести майже будь-який логотип.
- Окремі елементи з кольорових пластиків. Таке оформлення замовляють для дорогих табличок, коли важливо зробити елементи також об'ємними і дорогими на вигляд.
- Повноколірний друк. Друк на зовнішніх табличках краще робити ультрафіолетовим способом, оскільки таблички закатано під плівку з друком сольвентними або екосольвентними чорнилами втрачають свою насиченість кольорів протягом двох-трьох років під впливом променів сонця.
Щити
Таблички великого розміру на стіні будівлі або окремо встановлені таблички прийнято називати щитами. Вони діляться на:
- Інформаційні щити (наприклад, план території готелю, інформація про навчальний заклад).
- Рекламні щити. До рекламних щитів відносять як всім знайомі білборди, які стоять біля доріг, так і щити, які встановлюють біля себе великі торгові підприємства (автосалони, торгові центри) для частої заміни акційних пропозицій.
Зображення на щити може друкуватися на плівці, папері або на банері. Інформація акційного характеру як правило швидко втрачає актуальність і її захист від сонця в цьому випадку несуттєвий. Однак, якщо потрібно довше зберегти інформацію – то зображення може бути додатково заламіноване захисною прозорою плівкою.
За методом установки щити можуть ставиться за принципом стел на бетонну подушку, або вішатися на стіну за принципом фасадних вивісок.
Штендери рекламні
Штендер, він же «спотикач», він же «мимохід», як його іноді називають в народі – це табличка, прикріплена до легкого каркасу, який можна швидко винести на вулицю з приміщення вдень і занести на склад ввечері. Такі конструкції часто використовують невеликі магазинчики і аптеки для додаткового залучення уваги. Найчастіше штендери – рекламні і містять перелік товарів або послуг, які клієнт може отримати в магазині. Зображення на штендер може бути наклеєно як на постійній основі так і бути змінним за рахунок системи для зміни плакатів, або за рахунок того, що на основі можна писати (дошка для маркера або крейди).
Звертайтеся в «Світ проектів», якщо вам потрібна гарна табличка, щит або штендер в місті Київ!