Rated 4.5/5based on 1100 customer reviews

Реклама у великому місті – як виділитися серед загального інформаційного шуму

Поширеною помилкою власників бізнесу, які бажають замовити зовнішню рекламу, є небажання зважати на загальну архітектуру місця розміщення оголошення. Сьогодні навіть невеликі міста настільки поглинені інформацією, що вичленувати корисну із загального шуму стає практично неможливо. Люди формується так звана «рекламна сліпота». Цей ефект полягає в ігноруванні надто складної та розмитої інформації, залишаючи місце лише на корисні, прямі оффери з чіткою конструкцією.

Компанія «Світ проектів» працює із зовнішньою рекламою з 2008 року і за цей час неодноразово зіткнулася з проблемою поганої видимості оголошень. Причому байдуже, що саме ви хочете розмістити – повноцінний рекламний пілон або скромний друкований банер. Якщо конструкція погано поєднується із міським ландшафтом, глядач її просто проігнорує.

Витоки проблеми

Вперше про «рекламну сліпоту» заговорили у 60-х роках минулого століття. Проаналізувавши кількість та ефективність оголошень у Лас-Вегасі, американський архітектор Роберт Вентурі дійшов висновку, що непродумане впровадження офферів в архітектуру міста не тільки псує його зовнішній вигляд, але й не приносить користі бізнесу.

Сам Вентурі був прихильником суперечливих поєднань. Він припускав, що використання рекламних оголошень, які вибираються із загального ансамблю архітектури місцевості, призводить до того, що людина активніше концентрує на них увагу.

Згодом така концепція себе зжила. Сьогодні маркетологи радять зважати на загальний пейзаж так само строго, як і гармонійність і продуманість самого оголошення. Через те, що помітних і непридатних до місця реклам стало дуже багато, люди просто не помічають. Мозок перестає реагувати на численні агресивні подразники, вважаючи їх нормальною частиною реальності, що не заслуговує на особливу увагу. Уміння не бачити таке оголошення – це захисний механізм психіки сучасної людини. Вона повинна захищати від усього, що спричиняє стрес, а надлишок інформації є одним із найявніших джерел стресу в нинішньому світі.

Реклама як частина міської архітектури

У мегаполісах комерційні будинки стають найкращим місцем для розміщення рекламних оголошень. У великих містах таких будівель багато, а отже, й місця для встановлення великого офферу також достатньо. Реклама стала відігравати роль оформлення фасаду будівель. Її засилля формує міську архітектуру так само, як раніше це робили незвичайні архітектурні конструкції та зелені насадження.

Сучасним компаніям варто наголошувати на ансамблевій цілісності рекламного оголошення та загальної архітектури місцевості. Такий підхід виглядає дорого, хоч і не потребує зміни вартості створення рекламної споруди.

Де замовити дизайн зовнішньої реклами у Києві.

Велике місто «поглинає» будь-яку інформацію, яка несе прямої цінності або не вписується в загальний концепт місцевості. Якщо у вас виникла необхідність замовити, наприклад, виготовлення рекламного пілону, наші досвідчені дизайнери допоможуть вам створити його дизайн за такими правилами:

  • конструкція буде виконана у вашому корпоративному стилі;
  • реклама відобразить основну думку, не перевантажуючи увагу глядача, але чіпляючи його креативністю та користю;
  • конструкція впишеться в міську архітектуру, створюючи враження гармонійного та привабливого об'єкту.

Якщо вам потрібна зовнішня реклама за короткий термін, звертайтеся до компанії «Світ проектів». Ми гарантуємо, що виготовимо конструкцію точно в обумовлений термін!



Заявка
×
ПІБ *:
Телефон для зв'язку *:
E-mail *:
Коментар: