Rated 4.5/5based on 1100 customer reviews

Незвичайні рішення в зовнішній рекламі

Маркетинг стрімко розвивається. Те, що двадцять років тому здавалося верхом інновацій - зараз сприймається як норма. Але так чи інакше, в усі часи при реалізації рекламних проектів важливу роль відіграє креатив. Він є запорукою успіху. Зараз на стандартній рекламній конструкції навряд чи хтось зупинить свій погляд надовго. Щоб виділятися - потрібно бути не як усі.

Розробка нестандартної конструкції, творчий підхід, оригінальний дизайн і яскравий контент, що чіпляє увагу потенційних клієнтів - ключові складові, на які ми рекомендуємо орієнтуватися, перш ніж замовити вивіску в Києві. Вони активно використовуються як вже відомими брендами, так і новачками, що бажають відвойовувати своє місце на ринку. І такий підхід в подальшому буде тільки набирати популярність серед маркетологів.

Коли люди, які побачили вашу рекламу, розповідають про неї знайомим, діляться її фотографіями в соціальних мережах - це створює «вірусний» ефект. Він не тільки розширює аудиторію, але і знижує вартість кожного контакту. Розглянемо кілька прикладів.

Оригінальні фасадні вивіски і зовнішня реклама

Почнемо огляд з корисної та практичної рекламної акції "Заряжай, поки чекаєш".

замовити зовнішню рекламу в Києві

Компанія Samsung перетворила автобусні зупинки Сінгапуру в станції бездротової зарядки PowerSharing. Завдяки цьому корпорація прорекламувала нову модель Galaxy S10 +. При цьому близько 1,5 млн. користувачів в тиждень можуть заряджати свої гаджети, чекаючи автобуса.

замовити зовнішню рекламу в Києві під ключ

Реклама стрімінгового сервісу DAZN в Мілані. Станцію метро тут перетворили на стадіон. Для цього використовувалися фотознімки об'єкта і 3-D графіка. Ними покрили стіни, платформу і турнікети, створивши тим самим у пасажирів відчуття перебування на стадіоні.

зовнішня реклама ціна

Складно переоцінити креативність виготовлення вивісок у вигляді окремих букв, які віддають тінь на поверхню від падаючого світла, як це зробили для магазину Urban Outfitters. Символи тут розташували над входом перпендикулярно стіні і витримали між ними деяку відстань. У похмуру погоду цей «козирок», мабуть, опускається.

купити зовнішню рекламну конструкцію

Ось це об'ємні букви! Їх передня грань розташована більш ніж в метрі від поверхні фасаду. В результаті вийшов рельєфний навіс над входом в будівлю.

торцевий лайтбокс

Оригінальний дизайн вивіски для магазину. Правда, краще не показувати його власнику авторських прав на логотип Кока-Коли. Обіграний в давньоіндійському стилі - він гарантовано привертає набагато більше поглядів, ніж його традиційний, надокучливий варіант!

об'ємні букви недорого

Об'ємні букви Society зроблені з ефектом багатошаровості. У перехожих створюється відчуття, що за металевою фронтальною частиною розташовується 5 її копій. Виглядає така фасадна вивіска стильно, лаконічно і солідно.

постер, банер, плакат недорого

Креативна реклама бюро похоронних послуг в метро Берліна. Мабуть, це вже на межі фолу. На білому полотні написано "come a little closer", що перекладається як "підійди трохи ближче". Розміщений постер на стіні над залізничними коліями. Завдяки специфічному гумору традиційне рекламне місце знайшло дещо інший характер і зміст.

реклама в метро

Реклама гірськолижного курорту в метро. У цьому випадку на стіні розмістили плакат із зображенням підйомника і панорамою красивого гірського пейзажу. На підлозі ще один постер, на якому намальовані лижі і вид на землю зверху. Також під стіною розміщена крамничка, що імітує крісло підйомника. Таким чином створена атмосфера підняття на вершину гори.

Хочете замовити рекламу, яка стане вірусною?

Тоді вам знадобиться сильний, талановитий маркетолог, а можливо, і ціла команда (не виключено, що вам вдасться створити її з уже наявних співробітників). Зазвичай такі фахівці влаштовують всередині свого відділу «мозковий штурм», намагаючись накидати якомога більше яскравих ідей, нехай навіть зовсім божевільних. Гарна ідея - це 80% ефекту будь-якого носія, будь то рекламна стела, об'ємні букви, банер або LED вивіска.

Потім з цього моря ідей відбираються ті, які реально втілити на практиці. При необхідності проводиться тестування з фокус-групами, або методом соціологічного опитування серед представників цільової аудиторії. Людям показують рекламу і запитують, які емоції вона викликає, які думки, асоціації, чи спонукає до дій і якщо так - то до яких.

Наступний крок - дати обраній ідеї належне оформлення, і це вже справа рук наших фахівців. Замовити зовнішню рекламу високої якості ви можете у нас. Ми врахуємо всі ваші побажання, і навіть при невеликому бюджеті гарантуємо надійність і тривалий термін експлуатації виробу.

Щоб замовити лайтбокс в Києві та інший креативний рекламний носій, звертайтеся в "Світ проектів"!



Заявка
×
ПІБ *:
Телефон для зв'язку *:
E-mail *:
Коментар: