Rated 4.5/5based on 1100 customer reviews

10 ідей для виставкового стенду

Половина успіху при участі у виставці - вдале розташування експозиції на площі з великою відвідуваністю. Ще 50% - це якісні виставкові стенди, в Києві їх виготовляє майстерня реклами "Світ проектів".

Дійсно, щоб вашу компанію помітили, потрібна помітна, креативна експозиція, здалеку привертає увагу відвідувачів. Демонстраційні стенди повинні відображати всю гамму вашого бренду, передавати його характер, висловлювати ваші ідеї і пробуджувати в людях емоції. Підходьте до створення виставкового обладнання творчо і не соромтеся сміливих рішень.

 

Виготовлення стенду: наші рекомендації

1. Використовуйте брендинг. Приділяючи йому увагу, ви даєте оточуючим зрозуміти, що конкретно робить ваш бізнес унікальним. Насправді, сильний брендинг є першим правилом будь-якої маркетингової стратегії. Він передає стиль вашого спілкування з аудиторією. Створюючи кожен елемент експозиції відповідно до корпоративного стилю, ви формуєте гармонійний вигляд, який привертає увагу і запам'ятовується.

Однак не завжди брендування треба виконувати по маркетингових підручниках. Іноді доречно виходити за суворі рамки. Наприклад, використовувати відтінки і форми, яких немає в логотипі. Вибираючи їх, враховуйте характер компанії. Якщо ви - солідна фінансова організація, використовуйте чисті, лаконічні, прості, але в той же час стильні конструкції. Для дитячих товарів допустимо грайливий, доброзичливий настрій експозиції. Постачальникам високотехнологічних агрегатів рекомендуємо додати інтерактив, наприклад, VR (шолом віртуальної реальності). З його допомогою люди подивляться на вироби в дії і оцінять їх функціонал.

2. Активно розповідайте про виставку в соціальних мережах. Сформуйте правильне інформаційне поле і створіть ажіотаж навколо участі у виставці. Дійте задовго до заходу, щоб у цільової аудиторії було достатньо часу дізнатися і поширити інформацію про компанію. Генеруйте креативні публікації з тематичними, унікальними хештегами. Дізнайтеся, можливо на виставці у вашого проекту буде унікальний хештег.

Також використовуйте соц. мережі під час заходу:

  • публікуйте фотографії та текстові матеріали;
  • діліться враженнями;
  • включіть пряму трансляцію, особливо в момент, коли у вас багато відвідувачів;
  • використовуйте теги геолокації;
  • пропонуйте користувачам підписуватися на ваш канал і поширювати інформацію про виставку.

Замовляючи друк банерів і роздавальних матеріалів, попросіть розмістити там дані акаунтів в соціальних мережах і месенджерах Instagram, Facebook, Twitter, Viber та інших.

3. Організуйте фотосесію. Це простий, але в той же час ефективний прийом залучення аудиторії. Люди активно діляться життям в соц. мережах. Тому красива, тематична фотозона біля виставкового стенду буде якісним доповненням експозиції і перетворить її в інтерактивне джерело розваг. На основні елементи інсталяції не забудьте нанести логотип і корисну інформацію.

Завдяки фотозоні ви зможете налагодити контакт з аудиторією і завести невимушену розмову з потенційними клієнтами, створюючи тим самим потрібну ступінь залученості. Доповнити захід можна тематичним реквізитом і аніматорами в брендових костюмах.

4. Запросіть відвідувачів в гості. Очистіть фасад, і приберіть бар'єри в спілкуванні. Створіть простір, куди люди зможуть потрапити фізично. Розставте на стелажах і полицях вашу продукцію. Встановіть монітор і демонструйте на ньому інформацію про компанію, відеоогляди товарів і послуг.

5. Запропонуйте клієнтам те, що вони хочуть. Допоможуть в цьому безкоштовні, але корисні роздаткові матеріали. Наприклад, якщо у вас автомобільний бізнес - запропонуйте клієнтам стікери на машину, освіжувачі повітря, водійські окуляри. Власникам аграрних компаній та студій ландшафтного дизайну можна використовувати насіння рослин або декоративні елементи. Також відмінним рішенням буде організація зарядної станції для мобільних гаджетів. Поки люди будуть заряджати телефон, вони ознайомляться з вашим товаром.

6. Думайте масштабно. Зробіть експозицію помітною здалеку. Для цього використовуйте об'ємні букви, банери, LED вивіски, лайтбокс та інші носії. Перед виставковим центром не завадить встановити брендові стели і пілони, якщо це технічно можливо. Так ви привернете перехожих, які не знають про виставку, але, можливо, цікавляться продукцією.

7. Зробіть унікальну пропозицію. Мотивуйте відвідувачів здійснити операцію в день виставки. Допоможуть в цьому акції, спец. пропозиції, знижки. При цьому професійна подача експозиції допоможе уникнути ефекту "дешевого розпродажу".

8. Показуйте продукт у дії. Якщо ви презентуєте якийсь товар, демонструйте оточуючим його можливості, склад, принцип роботи та інші важливі властивості. По можливості, дайте відвідувачам протестувати виріб самостійно.

9. Правильне освітлення. Акцентуйте увагу на деталях, виділіть світлом певні зони, зробіть стенд більш помітним, творчо обіграйте його. Так ви захопите увагу відвідувачів і заохотите їх відвідати експозицію.

10. Використовуйте інтерактив. Конкурси, тестування продукту, роздача призів, фото з аніматорами, ігри і розважальна програма створять у людей позитивне сприйняття вашого бренду. При цьому ви будете взаємодіяти з клієнтами в невимушеній атмосфері і налагодите продуктивне спілкування.

 

Де купити стенд в Києві?

Професійне виготовлення виставкових стендів пропонує майстерня "Світ проектів". Також нами проводиться якісна зовнішня реклама: вивіски об'ємні літери та лайтбокси в Києві за доступною ціною.

Звертайтеся!



Заявка
×
ПІБ *:
Телефон для зв'язку *:
E-mail *:
Коментар: