Rated 4.5/5based on 1100 customer reviews

Якими бувають рекламні стели

Якщо розглядати спектр найбільш помітних і великогабаритних носіїв реклами, то лідирують тут стели. Вони виконують інформаційну і навігаційну функцію. Такі рекламні конструкції видно здалеку, їх практично неможливо не помітити, що дозволяє легко орієнтуватися.

Ще вони формують лояльність клієнтів і позитивний імідж компанії, адже на підсвідомому рівні у людини складеться краще враження і зросте довіра до організації, про яку інформує рекламна стела, а не скромна, ледь помітна табличка.

Зовнішня реклама. Зробіть свій бренд помітним

Головна перевага стел – хороша видимість здалеку. Поділяються вони за місцем розташування та функціональною належністю. Ці критерії досить прості і зрозумілі, тому більшості рекламодавців не складно вибрати потрібний варіант.

 

Де встановлюються рекламні стели:

  • На в'їзді в місто. Це конструкція, яка повинна містити назву і символіку населеного пункту. Сьогодні старі бетонні і металеві стели змінюють новими, які відрізняються оригінальним, сучасним дизайном. Такі об'єкти можуть містити рекламу або карту району.
  • У автосалонів. Призначаються для розпізнавання дилера по марці реалізованих машин. Є одним з основних елементів зовнішнього оформлення. Для таких об'єктів, як правило, габарити, місця установки, розташування інформаційних блоків, дизайн і матеріали виготовлення ідентичні для всієї мережі салонів. Вони затверджені виробником автомобілів. Інформаційні блоки включають назву концерну і логотип.
  • Біля торгових комплексів. Це великі конструкції заввишки 10-30 метрів, що розташовуються поблизу ТРЦ на просторій локації з урахуванням максимального кута огляду для відвідувачів. На такий стелі встановлюється не тільки логотип торгового центру, а й реклама орендарів: світлові об'ємні букви, короба, неонові вивіски. Стели біля торгових будівель бувають 1, 2 і 3 сторонні. Встановлюються вони на фундамент (сваї або залитий бетон). При монтажі задіюється спецтехніка.
  • Близько бізнес-центрів. За конструкцією і функціоналом схожі з носіями, що встановлюються біля ТРЦ, тільки відрізняються індивідуальним дизайном і меншими габаритами. Містять дані про компанії, що орендують офіси в бізнес-центрі. Для розміщення на такий стелі можна замовити виготовлення вивісок з підсвічуванням або у формі таблички.
  • На АЗС. Розташовується біля краю дороги перпендикулярно, видно здалеку і повідомляє водіям про наближення до автозаправки. Ключовим елементом такої конструкції є світлодіодні модулі або цифрові замінні сегменти. Вони інформують автомобілістів про ціни на пальне, додаткові послуги, містять найменування та логотип АЗС. Мають дві робочі сторони. Як правило, виготовляються в типорозмірі 6х1,6 метра.

 

В яких випадках без стели не обійтися?

Дійсно, ці конструкції коштують недешево, а виконують приблизно ті ж функції, що і фасадні вивіски: навігаційну, іміджеву та рекламну. Вони повідомляють цільову аудиторію про місце розташування вашого бізнесу, формують лояльне ставлення до нього і регулярно нагадують перехожим про існування бренду. Проте, ці типи реклами не є взаємозамінними.

 

Вивіска повідомляє про один конкретний об'єкт, в той час як стела може надавати цілий блок інформації про прилеглі об'єкти та їх роботу. У деяких випадках стели використовуються для просування певного товару при довгострокових мережевих кампаніях. Також вони можуть доповнюватися LCD-екраном з метою демонстрації інтерактивної реклами в місцях скупчення людей і автомобілів.

 

До того ж, стели є хорошим рішенням при неможливості розмістити рекламу на фасаді – через конструкційні особливості будівлі або специфічний кут огляду. Багато наших клієнтів замовляють виготовлення зовнішньої вивіски, наприклад, світлового короба, саме для розміщення на рекламних стелах.

Дізнатися докладніше про проектування і виробництво стел ви можете у наших менеджерів. Телефонуйте або пишіть нам на е-мейл: ми завжди на зв'язку!



Заявка
×
ПІБ *:
Телефон для зв'язку *:
E-mail *:
Коментар: