Rated 4.5/5based on 1100 customer reviews

Що треба врахувати, перш ніж замовити банер

Банерна тканина – один з найбільш недорогих рекламних носіїв. Найкраще він підходить для оповіщення про тимчасові заходи: виставки, акції, розпродажі, новинку кінопрокату, відкриття магазину тощо. Компанією "Світ проектів" пропонується якісний друк банерів в Києві. Ми використовуємо надійні, перевірені матеріали і формуємо прозору вартість послуг. Тому наші клієнти завжди задоволені результатом.

 Але, перш ніж ви вирішите замовити банер, ознайомтеся з його перевагами, недоліками і деякими аспектами застосування. Завдяки цьому ви зможете на 100% визначити для себе доцільність вибору того чи іншого виду рекламного носія.

 

Банерна розтяжка як доступний і ефективний варіант реклами

Зовнішня реклама у вигляді банера – це синтетичне полотно, яке кріпиться за допомогою металевих профілів або на люверсах. Перший варіант – найбільш простий в монтажі, застосовується зазвичай в розтяжках невеликих розмірів. Він чудово зарекомендував себе для інформування про акції та інші тимчасові заходи.

Коли планується виготовлення вивіски великої площі, на більш довгостроковий період, фіксувати її краще за допомогою люверсів – металевих кілець, встановлених по периметру полотна. У них протягується мотузок або трос, які закріплюються на стіні, в отворі або на дахових елементах. В результаті виходить досить гнучка конструкція, яка навіть при дуже великому розмірі відмінно витримує механічні навантаження, не деформуючись і не провисаючи.

 

Переваги банерів:

 

  • Невисока вартість. Використовувані в роботі матеріали (прогумована тканина і метал) відносяться до категорії недорогих. Зважаючи на це банери користуються попитом, коли потрібне виготовлення стендів для виставок і конференцій. Носій даного типу на відміну від об'ємних літер та лайтбоксів не вимагає обов'язкового підключення підсвічування.
  • Висока швидкість виготовлення. Для нанесення рекламного зображення за допомогою широкоформатних принтерів потрібно значно менше часу в порівнянні з вирізуванням деталей для вивісок або світлових коробів. Відзначимо, що виготовлення рекламних вивісок цієї категорії здійснюється нами з використанням ультрафіолетових / сольвентних (для зовнішніх носіїв) і екосольвентних (для внутрішніх конструкцій) чорнил. Від цього залежить вартість друку банерів в Києві. Найбільш дешеві – сольвентні чорнила.
  • Зручно при необхідності періодичної заміни – старе полотно легко демонтується і згортається, а на його місце встановлюється нове. Розтяжка після зняття може довго зберігатися на складі, не втрачаючи презентабельного вигляду, можливе багаторазове використання.
  • Будь-який розмір. Максимальні габарити рекламного носія завдяки можливості спайки банерної тканині практично не мають обмежень. Мінімальні розміри обумовлюються тим, які виставкові стенди або розтяжки потрібні клієнтові. Як показує практика, найменші банери використовуються в громадському транспорті.
  • Не потрібна додаткова обробка для захисту надрукованого зображення від вицвітання, зокрема, ламінація.
  • Яскраве, помітне здалеку рекламне повідомлення, що охоплює широку аудиторію, до 20-30 тисяч чоловік в день, особливо на вулицях з високою прохідністю.

 

Недоліки банерів:

  • Якщо застосовувати такий носій як виставкове обладнання, то може виявитися, що в порівнянні з конкурентами у вашого стенду досить "дешевий" зовнішній вигляд. Тому всередині приміщень такі конструкції рекомендується використовувати з певною дистанцією до відвідувачів, наприклад, під стелею або вгорі на стінах.
  • Через великі розміри і високу парусність зовнішні банери схильні до сильних вітрових навантажень, що при несприятливих погодних умовах може привести до обриву полотна.
  • Складність орієнтування на конкретну аудиторію. Тому застосовувати банерні розтяжки доцільно, коли реклама потенційно цікава всім перехожим. Наприклад, всім буде важливо дізнатися про відкриття нового продуктового магазину, на відміну від нотаріальної контори, поява якої цікава обмеженій аудиторії.
  • Низька ефективність в нічний час. Підвищити її можна за допомогою підсвічування прожекторами, які виносяться на штангах. Однак це спричинить за собою додаткові витрати.

 

На відміну від фасадних вивісок, банери можна застосовувати для вирішення більш широкого спектра завдань. З їх допомогою можна, наприклад, закрити фасад або вітрину магазину, що ремонтується , заодно розмістивши повідомлення про дату відкриття. Банерну тканину іноді застосовують для створення лицьової частини лайтбоксів замість оргскла. Крім того, носій можна використовувати як знак навігації для перехожих – коштує недорого, видно здалеку. Кращі місця для установки наступні: на перехресті, у парковок і торгових центрів, над дорогою, на стінах і козирках будівель.

Однак банер – це все-таки тимчасове рішення. В ролі постійної реклами ми рекомендуємо використовувати інші конструкції, наприклад, рекламні стели або фасадні вивіски з пластику. У нас ви можете оформити заявку на виготовлення лайтбоксу, об'ємних світлових букв та інших носіїв, які довго служать і відмінно привертають увагу. Щоб замовити зовнішню рекламу в Києві, телефонуйте нам або надішліть запит на е-мейл.



Заявка
×
ПІБ *:
Телефон для зв'язку *:
E-mail *:
Коментар: