Rated 4.5/5based on 1100 customer reviews

Вплив споживчих трендів на зовнішню рекламу

Український рекламний ринок, як і в більшості країн світу, зазнає колосальних змін. Тепер використовувати фасадні вивіски в Києві або в інших містах може здатися недостатньою умовою для успішного розвитку бізнесу. Причиною тому є активне впровадження інтерактивних технологій в сучасне життя. Але не варто боятися, що медійні носії повністю перекочують в цифрову середу - статична реклама на вулицях ніколи не перестане бути актуальною.

Сучасні рекламні конструкції - класичне медіа і «цифра»

Реклама в Україні має три чітко виражених напрямки:

1. Outdoor - зовнішня реклама, розміщена на фасадах будівель і інших зовнішніх поверхнях ( «наружка» поза приміщенням).

2. Indoor - реклама всередині будівель ( «наружка» всередині приміщень).

3. Digital Out-of-Home - інтерактивна зовнішня реклама.

Саме величезний вплив останнього напрямку найбільше і впливає як на споживача, так і на рекламодавця. Здається, ніби інші варіанти просто пропадуть. Однак існують цілком конкретні випадки, в яких задіяння Digital Out-of-Home недоцільно і навіть заборонено законом.

Використовувати «цифру» забороняється:

• В умовах складної інфраструктури місцевості. Якщо інтерактивна рекламна стела чи інша «наружка» буде розташовуватися в складному, навантаженому дорожньому вузлі, поряд зі знаками або в перевантаженому іншими аналогічними елементами просторі, то її установка може загрожувати безпеці водіїв і пішоходів. У ряді міст і населених пунктів України вже є подібні обмеження.

• При ризику психологічного перевантаження. Небезпека все та ж - ризик виникнення ДТП. Якщо реклама залучає до себе занадто багато уваги (навантажена динаміка, надлишок кольору, світла), то вона може привести до непоправних наслідків.

Як використовувати «наружку» по максимуму

Поєднання інтерактивних видів реклами з класичними методами - оптимальний варіант.

1. Звертайте увагу на місцевість, в якій збираєтеся розмістити свою світлодіодну LED вивіску. Можливо, буде доречно доповнити її статичним зображенням на розміщеному неподалік банері або білборді.

2. Перед тим, як замовити лайтбокс в Києві, проаналізуйте конкурентів і виберете найбільш грамотну стратегію, від якої і відштовхуйтеся.

3. Не забудьте зібрати інформацію про свою ЦА. Зверніть увагу, який вид реклами найбільш популярний серед потенційних споживачів, і розмовляйте з людьми звичним для них мовою.

Хочете замовити зовнішню рекламу, яка буде працювати? Орієнтуйтеся не на «цифру», а на середу. Дайте своєму клієнтові те, що до чого він схильний, і реклама потрапить точно в ціль.

Виготовлення вивісок - безпрограшна класика

Як би «не оцифровувати» наш світ, найближчим часом гіперскачка і повного занурення в цифрову середу не очікується. Розробка дизайну вивіски для магазину, що відбиває стиль компанії, що запам'ятовується і лаконічною, буде затребувана завжди, а в сукупності з грамотної онлайн-політикою принесе просто колосальні результати. Гармонійний баланс між усіма трьома сучасними рекламними напрямками - головний інгредієнт в рецепті успішного проекту.

У компанії «Свiт Проектiв» можна замовити вивіску Київ, об'ємні букви або іншу напис будь-якої складності. Поєднуйте всі варіанти, щоб динамічно розвивати бізнес, не зупиняйтеся і не бійтеся експериментів, а фахівці «Свiт Проектiв» вам в цьому допоможуть!



Заявка
×
ПІБ *:
Телефон для зв'язку *:
E-mail *:
Коментар: