Rated 4.5/5based on 1100 customer reviews

Чому зовнішня реклама завжди має бути частиною кампанії

Для того, щоб про вас дізналися потенційні клієнти або додалася нова цільова аудиторія, потрібний цілий комплекс заходів. Одна фасадна вивіска або самотній ролик на телебаченні не працюватимуть, оскільки цілком можливо, що взагалі не долетять до потенційної публіки. Є вірне рішення - закласти на маркетинг великий бюджет і купити "відразу все": усі медіа-ресурси, різні види білбордів, щитів, замовити лайтбокс, розклеїти оголошення на транспорті. З очевидних причин такий метод підходить далеко не усім і іноді краще діяти тонше і витонченіше. Реально отримати відмінну віддачу навіть при невеликих інвестиціях, якщо провести кампанію з розумом.

Які плюси має саме зовнішня реклама:

  1. Активізує медіа-сектор і дозволяє заощадити на комплексній кампанії. Пояснити це легко на такому прикладі: за наявності суми в 35 тисяч $ можна вкласти їх все в рекламу на телебаченні і отримати приріст в 35%. Вклавши в телебачення 30000$ і 5000 $ в зовнішню рекламу (що обходиться значно дешевше за одиницю), буде отриманий приріст близько 40%. Чим більше джерел реклами, тим краще.
  2. Є найменш дратівливою з усіх категорій, оскільки не заважає звичайному функціонуванню людей в побуті. Баннерная розтяжка не перерве улюблену пісню або фільм, а вивіска для магазину взагалі служить для зручності орієнтування на місцевості.
  3. Приносить додаткову аудиторію з тих людей, яких мало дивиться ТБ і не цікавляться ЗМІ і радіоканалами.
  4. Може продемонструвати незвичайний креатив і запам'ятатися, оскільки часто саме на стелах або величезних щитах можна побачити цікаві ідеї, подані з гумором і певним колоритом цієї місцевості, які на ТБ пускати просто нераціонально.
  5. Самий недорогий вид за вартістю.

Для виконання основних завдань краще задіяти декілька видів зовнішньої реклами разом інтернет-рекламою, сторіночками в соцсетях. Наприклад, замовити виготовлення об'ємних букв і купити лайтбокс безпосередньо для точок продажу і наближених локацій, а на білбордах або плакатах вказати QR- код для додатка і посилання на Instagram. Усі промо-материалы повинні взаємодіяти, тоді і ефект їх набагато примножується.

Світлодіодна LED вивіска

Окремим модним трендом зараз є букви з підсвічуванням, тільки на зміну неону з 90-х прийшли світлодіоди. Це виявляється економічніше для замовника, видає приємне м'яке світіння, але при цьому відмінно виділяється на тлі сірої маси міста, видно в темряві і при похмурій погоді. Наша компанія допоможе вам створити оригінальну табличку, виконану в загальній концепції закладу або мережі.

Виготовлення рекламної вивіски

Виготовлення вивісок - процес трудомісткий і вимагаючий комплексного підходу. Обов'язковою умовою тут є дотримання усіх правил монтажу і якості друку, а також дизайнерський підхід і місткий слоган, який приверне до себе увагу людей.

Замовити об'ємні букви в Києві ви можете у менеджерів "Світ Проектів", які мають великий досвід в якісному виконанні таких завдань. Велике число задоволених клієнтів говорить про те, що ми робимо високотехнологічні конструкції, а ціна на об'ємні букви досить швидко окупається підвищеним попитом на бренд.



Заявка
×
ПІБ *:
Телефон для зв'язку *:
E-mail *:
Коментар: