Rated 4.5/5based on 1100 customer reviews

Ненав'язлива, але ефектна: в рекламі таке можливо?

Розробляючи рекламні конструкції, важливо зробити приємний, привабливий продукт, який справить на споживачів бажаний ефект, але при цьому не буде занадто нав'язливим. Погодьтеся, кожна людина зараз піддається впливу реклами цілий день і з усіх боків: по телевізору і радіо, в інтернеті, через СМС і т.п. В цілому це формує негативне ставлення до праці маркетологів. Левову частину такої інформації люди автоматично пропускають повз себе.

Тому, перш ніж замовити банер, світлові об'ємні букви або подати заявку на виготовлення лайтбоксів, слід приділити достатньо уваги розробці оригінал-макету. Навіть якщо ви - директор філії відомої торгової марки, краще за все не робити ще одну типову вивіску як у всіх інших точках, а потурбуватися індивідуальним дизайном, в якому буде враховано те, як рекламна конструкція поєднується з іншими, вже наявними в зоні огляду, а також з кольором фасаду будівлі і навколишнім пейзажем.

Навіть постійно блимаючу LED вивіску можна правильно розмістити і вписати в загальний вигляд вулиці так, щоб вона не «миготіла» і не дратувала, але продовжувала виконувати свої основні функції. Якщо вивіска виглядає органічно - вона позитивно сприймається на підсвідомому рівні, підвищуючи тим самим і запам'ятовуваність бренду, і лояльність потенційних клієнтів.

Як замовити лайтбокс, який сподобається перехожим

Отже, ви вирішили оформити заявку на виготовлення вивісок з підсвічуванням за індивідуальним ескізом або ж купити лайтбокс в готовому вигляді. Далі вам потрібно подбати про те, щоб він був ефективним, але не викликав у аудиторії негативних емоцій. На жаль, далеко не вся зовнішня реклама в Києві відповідає цим стандартам. Проте, для початку їх потрібно хоча б знати. Хочеться вірити, що з часом професійні проекти все ж зведуть до мінімуму дилетантські кричущі вивіски в стилі 90-х.

Які ознаки має якісна зовнішня реклама:

  • Легкість сприйняття. Успіх тут залежить від того, наскільки картинка цікава і лаконічна, а слоган - яскравий і дотепний, але при цьому простий і зрозумілий.
  • Комфортна швидкість обробки інформації. Залежить від розташування конструкції. Наприклад, якщо вивіска або банер встановлені близько швидкісного шосе, інформація на них подається легкою, схематичною. Шрифт при цьому використовується великий, а кольори - яскраві.
  • Креативність. Погодьтеся: змістовна, гумористична, злегка зухвала реклама привертає увагу, і навіть пробуджує бажання поділитися побаченим в соц. мережах. Що може принести більше віддачі, ніж добровільне, безкоштовне поширення інформації всередині цільової аудиторії?
  • Естетичність. Це стосується не тільки дизайну самого по собі. Виготовлення рекламної вивіски слід замовляти з урахуванням місця розміщення. Навколишній пейзаж може поглинути вивіску або навпаки, занадто сильно контрастувати з нею, «виштовхуючи» її як чужорідний елемент. І те й інше погіршує сприйняття, знижує ефект від реклами. Дахові установки, світлові короби, 3-D символи, банери і маркізи повинні гармонійно виглядати не тільки на окремій будівлі, а й в панорамі вулиці.

 

Звертайтеся в "Світ проектів", щоб замовити ненав'язливу і високофункціональну зовнішню рекламу, а також інтер'єрні конструкції, стенди, виставкове обладнання та інші промо-конструкції для просування вашого бренду.



Заявка
×
ПІБ *:
Телефон для зв'язку *:
E-mail *:
Коментар: