Rated 4.5/5based on 1100 customer reviews

Не вивісками єдиними. Як оформлення торгової точки впливає на продажі

Яку б нішу для ведення бізнесу ви не вибрали, конкуренція в ній росте з кожним днем. Тепер клієнт хоче не лише якості і зручності, але і естетики. Тому рекламні конструкції повинні доповнюватися іншими елементами оформлення, утворюючи єдине ціле з фасадом або інтер'єром. Створення власного корпоративного стилю і використання його при виробництві зовнішньої реклами в Києві зараз вже не розкіш, яку можуть дозволити собі тільки великі бренди, а справжня необхідність.

Чому люди люблять красиве?

Людина, помічаючи щось симетричне, гармонійне, задовольняюче його смаку, інстинктивно починає відчувати розташування. А все тому, що наші предки саме за такими критеріями вибирали пару (нащадкам же треба передати кращий генотип). Сьогодні люди орієнтуються не лише на зовнішній вигляд, але і на внутрішні якості, але базовий механізм залишився. Він щодня відправляє нас на пошуки красивого, тобто здорового, безпечного і бажаного.

Коли стоїть завдання відкрити магазин або сервіс громадського харчування, не можна економити на його оформленні. Роблячи ставку на інстинкт, неможливо програти: адже підсвідомі спрямування не можна подавити. Люди підуть туди, де інтер'єр оформлений із смаком і навіть світлові об'ємні букви на фасаді залишають враження гармонії і краси. При цьому вони цілком можуть проігнорувати той факт, що ціни там вище, а асортимент анітрохи не ширший, ніж в сусідньому магазині. Зате там приємно знаходитися - і споживачі готові доплатити за це відчуття комфорту.

Як оформити торгову точку

Неважливо, що ви бажаєте придбати - виставкове устаткування або стелажі для облаштування торгового залу - розпочніть із зонування території. Потім продумайте стиль, в якому буде оформлено увесь внутрішній і зовнішній простір. Представте шлях, по якому рухатиметься клієнт. Встановіть на нім тригери - рекламні таблички, щити, стелы, які захоплюватимуть увагу людини і направлятимуть його. У великі торгові центри для спрощення навігації можна також купити лайтбоксы із стрілками, що вказують напрям до того або іншого відділу.

  1. Зонування. Як виконати його ефективно? Найбільш дорогі товари краще розміщувати в зоні максимального огляду. У європейських супермаркетах на середніх полицях - на рівні очей споживача - завжди виставлена продукція найпрестижніших і дорожчих торгових марок, продукція середнього класу викладається вгорі, а найбільш дешева - в нижньому секторі. У самому прохідному місці торгового залу (на касах) слід встановити стелажі з товарами щоденного споживання : такими, як жуйка або паперові носові хустки, про які покупець міг просто забути. Відділ з хлібною продукцією розмістите чимдалі, в протилежному від входу кінці - адже хліб потрібний усім і завжди. Власникові магазину вигідно, щоб кожен покупець по дорозі за хлібом мимоволі обійшов і усі інші відділи. А щоб він не втратив із виду свою мету - для кожної зони слід замовити лайтбокс, який допоможе зорієнтуватися.
  2. Підбір устаткування і оформлення стін повинно бути реалізовано в одному стилі. Помітні елементи в інтер'єрі краще не використати: вони розсіюють увагу і примушують думати, приміром, про яскраву плитку під ногами, а не про купівлю. Якщо ви замовили рекламну вивіску з підсвічуванням для певної зони, то вона не повинна відволікати від вибору, а бути лише орієнтиром. Інша справа - зовнішня фасадна вивіска на магазині. Вона має бути максимально помітною і ефектною, щоб притягнути увагу до торгової точки навіть з відстані 50 метрів.
  3. Люди переміщаються по торговому залу так само як і на вулиці, за принципом правостороннього руху. Тому розміщуйте стелажі відповідно до звичного напряму.

Рекламні матеріали для торгових зон

Розміщення тригерів усередині магазину - особлива наука. У компанії "Світ Проектів" ви можете замовити рекламну вивіску невеликого формату, сприяючу підвищенню продажів. До продуктів такого типу відносяться:

  • таблички (детальна інформація про конкретний товар);
  • стенди (збірна інформація про групу товарів);
  • штендеры (відмінний спосіб донести до відвідувачів повідомлення про знижку або новий вступ);
  • іміджеві картини (високоякісні фотографії товару).

Співробітники компанії "Світ Проектів", що займається виготовленням зовнішніх вивісок і інших видів реклами, допоможуть зробити торгову точку тієї, що запам'ятовується, затишною і гармонійною.



Заявка
×
ПІБ *:
Телефон для зв'язку *:
E-mail *:
Коментар: