Не вивісками єдиними. Як оформлення торгової точки впливає на продажі
Яку б нішу для ведення бізнесу ви не вибрали, конкуренція в ній росте з кожним днем. Тепер клієнт хоче не лише якості і зручності, але і естетики. Тому рекламні конструкції повинні доповнюватися іншими елементами оформлення, утворюючи єдине ціле з фасадом або інтер'єром. Створення власного корпоративного стилю і використання його при виробництві зовнішньої реклами в Києві зараз вже не розкіш, яку можуть дозволити собі тільки великі бренди, а справжня необхідність.
Чому люди люблять красиве?
Людина, помічаючи щось симетричне, гармонійне, задовольняюче його смаку, інстинктивно починає відчувати розташування. А все тому, що наші предки саме за такими критеріями вибирали пару (нащадкам же треба передати кращий генотип). Сьогодні люди орієнтуються не лише на зовнішній вигляд, але і на внутрішні якості, але базовий механізм залишився. Він щодня відправляє нас на пошуки красивого, тобто здорового, безпечного і бажаного.
Коли стоїть завдання відкрити магазин або сервіс громадського харчування, не можна економити на його оформленні. Роблячи ставку на інстинкт, неможливо програти: адже підсвідомі спрямування не можна подавити. Люди підуть туди, де інтер'єр оформлений із смаком і навіть світлові об'ємні букви на фасаді залишають враження гармонії і краси. При цьому вони цілком можуть проігнорувати той факт, що ціни там вище, а асортимент анітрохи не ширший, ніж в сусідньому магазині. Зате там приємно знаходитися - і споживачі готові доплатити за це відчуття комфорту.
Як оформити торгову точку
Неважливо, що ви бажаєте придбати - виставкове устаткування або стелажі для облаштування торгового залу - розпочніть із зонування території. Потім продумайте стиль, в якому буде оформлено увесь внутрішній і зовнішній простір. Представте шлях, по якому рухатиметься клієнт. Встановіть на нім тригери - рекламні таблички, щити, стелы, які захоплюватимуть увагу людини і направлятимуть його. У великі торгові центри для спрощення навігації можна також купити лайтбоксы із стрілками, що вказують напрям до того або іншого відділу.
- Зонування. Як виконати його ефективно? Найбільш дорогі товари краще розміщувати в зоні максимального огляду. У європейських супермаркетах на середніх полицях - на рівні очей споживача - завжди виставлена продукція найпрестижніших і дорожчих торгових марок, продукція середнього класу викладається вгорі, а найбільш дешева - в нижньому секторі. У самому прохідному місці торгового залу (на касах) слід встановити стелажі з товарами щоденного споживання : такими, як жуйка або паперові носові хустки, про які покупець міг просто забути. Відділ з хлібною продукцією розмістите чимдалі, в протилежному від входу кінці - адже хліб потрібний усім і завжди. Власникові магазину вигідно, щоб кожен покупець по дорозі за хлібом мимоволі обійшов і усі інші відділи. А щоб він не втратив із виду свою мету - для кожної зони слід замовити лайтбокс, який допоможе зорієнтуватися.
- Підбір устаткування і оформлення стін повинно бути реалізовано в одному стилі. Помітні елементи в інтер'єрі краще не використати: вони розсіюють увагу і примушують думати, приміром, про яскраву плитку під ногами, а не про купівлю. Якщо ви замовили рекламну вивіску з підсвічуванням для певної зони, то вона не повинна відволікати від вибору, а бути лише орієнтиром. Інша справа - зовнішня фасадна вивіска на магазині. Вона має бути максимально помітною і ефектною, щоб притягнути увагу до торгової точки навіть з відстані 50 метрів.
- Люди переміщаються по торговому залу так само як і на вулиці, за принципом правостороннього руху. Тому розміщуйте стелажі відповідно до звичного напряму.
Рекламні матеріали для торгових зон
Розміщення тригерів усередині магазину - особлива наука. У компанії "Світ Проектів" ви можете замовити рекламну вивіску невеликого формату, сприяючу підвищенню продажів. До продуктів такого типу відносяться:
- таблички (детальна інформація про конкретний товар);
- стенди (збірна інформація про групу товарів);
- штендеры (відмінний спосіб донести до відвідувачів повідомлення про знижку або новий вступ);
- іміджеві картини (високоякісні фотографії товару).
Співробітники компанії "Світ Проектів", що займається виготовленням зовнішніх вивісок і інших видів реклами, допоможуть зробити торгову точку тієї, що запам'ятовується, затишною і гармонійною.