Rated 4.5/5based on 1100 customer reviews

Метод AIDA в зовнішній рекламі

Перед вами стоїть завдання замовити виготовлення вивіски, але не хочеться витрачатися на чергову прохідну рекламу? На допомогу прийде формула AIDA. Саме вона безвідмовно працювала на розвиток бізнесу упродовж останнього століття. Цей маркетинговий хід стоїть в основі усіх успішних рекламних компаній. Він пройшов перевірку часом і викладається у бізнес-школах як "класика жанру". При необхідності вкластися в якісну фасадну вивіску або зовнішню рекламу іншого типу - використайте його при розробці рекламної концепції. А співробітники компанії "Світ Проектів" допоможуть утілити вашу ідею в життя.

Суть методу AIDA

Абревіатура складається з чотирьох понять:

  • A - Attention - увага. Перший крок: "зачепите" клієнта.
  • I - Interest - інтерес. Спонукайте в нім зацікавленість рекламним оголошенням.
  • D - Desire - бажання. Викличте потребу в рекламованому продукті або послузі.
  • A - Action - дія. Запропонуйте клієнтові вчинити цільову дію: придбання товару.

Чітке дотримання послідовності і продуманість кожного кроку зроблять свою справу. Притягнена і зацікавлена людина - це вже наполовину ваш клієнт. Метод AIDA - ця м'яка, підсвідома дія на перехожих через зовнішню рекламу. Так само він впливає на потенційного партнера, що прийшов на виставку, та і в принципі на будь-яку людину, зацікавлену в придбанні пропонованого вами товару.

Крок 1. Як спіймати увагу

Мабуть, після терапевтів і педагогів найактивнішими прикладними користувачами ідей психології як науки являються саме рекламники. Вони не просто користуються дослідженнями учених при визначенні кращих інструментів впливу на людський розум, але і самі створюють ці інструменти, випробовують їх і використовують. Наприклад, було помічено, що людська свідомість вмить реагує на об'єкти, що рухаються і світяться. Причиною тому являються особливості еволюційного розвитку і виживання. Рекламники вирішили використати цю властивість психіки, і тепер замовити лайбокс в Києві або розрахувати вартість вивіски зі світлодіодами хочуть багато підприємців.

Мерехтливе табло, на якому чергуються написи у вигляді рядка, що біжить, гарантовано "зачепить" погляд. Лайтбоксы із статичним зображенням працюють на привертання уваги клієнта м'якше, не перевантажуючи його великою кількістю інформації. Ви теж хочете купити лайтбокс або світлову вивіску з максимальним ефектом? Тоді наші майстри готові запропонувати вам хороші рішення, оптимальні як з технічної, так і з дизайнерської точки зору.

Крок 2. Викликаємо інтерес.

Тут головне - дотримуватися міри. При розробці рекламного повідомлення робіть тільки один акцент на найважливішому посиланні. Інформаційне перевантаження, спроба вмістити все і відразу не дасть мозку сконцентруватися на головному. Тому при формуванні інтересу слід дати дозовану долю корисних даних, для засвоєння яких досить трьох секунд. Замовте виважку, усю інформацію з якою можна "вважати" за цей час, і клієнт опиниться біля вас "на гачку".

Крок 3. Формуємо бажання.

Це крок краще всього будувати навколо позиції "кожна людина гідна кращого". Покажіть, що ваш товар якісний, що він здатний задовольнити вимогливий смак і допоможе підняти рівень життя покупця на нову висоту. Замовте виготовлення об'ємних букв нестандартного формату, щоб виділити не лише вивіску, але і увесь фасад. Зробіть правильні акценти. Підсвітіть на вітрині магазину ті ділянки, які повинні залишитися в пам'яті : наприклад, фрагменти, де викладені нові або особливо популярні товари, або товари зі знижкою.

Крок 4. Пропонуємо здійснити дію.

Оптимальний варіант - це показати людині що буде, якщо він придбає ваш товар. Щасливі обличчя на рекламі або поєднання картинок за принципом "до і після" викликають позитивну асоціацію і спонукають до купівлі.

У компанії "Світ Проектів" вам допоможуть створити працюючу рекламну кампанію. У нас ви можете замовити об'ємні букви в Києві і інші варіанти зовнішнього спостереження за оптимальною ціною. Ми використовуємо найефектніші технології для формування стилю вашого бренду, що запам'ятовується. Подзвоніть і переконайтеся!



Заявка
×
ПІБ *:
Телефон для зв'язку *:
E-mail *:
Коментар: