Rated 4.5/5based on 1100 customer reviews

Якою має бути вивіска: рекомендації дизайнерів

Якщо ви шукаєте, де б перекусити посеред дня в Києві - знайти кафе вам допоможуть відповідні вивіски. Замовити каву за 30 грн., а не за 20 вас спонукає рекламна стела, що розповідає про останні новинки меню. Словом, нова зовнішня реклама завжди актуальна, якщо ви хочете розвивати свій бізнес і залучати нових клієнтів. В ролі носія ви можете використовувати велику банерну розтяжку, світловий короб або LED вивіску. У Києві такі конструкції з гарантією якості виготовляє компанія "Світ проектів".

У цій статті ми розглянемо питання розробки рекламних вивісок. Для цього ми зібрали і обробили рекомендації як наших штатних дизайнерів, так і сторонніх фахівців, що мають за плечима не один успішно зданий проект. Резюмуючи думки фахівців, можемо сказати, що будь-яку, навіть максимально якісно зроблену вивіску з дорогих матеріалів може зіпсувати невдало вибраний шрифт, розмір і колір конструктивних елементів. Тепер про все більш детально.

 

Ідеальна рекламна вивіска: яка вона?

Перше, на що звертаємо увагу, замовляючи виготовлення лайтбоксів і світлових букв - шрифт. Правила його вибору універсальні і підходять як для магазину, так і для ресторану, салону краси, фінансової організації. Якщо у вас коротка назва або лаконічний слоган в один рядок - використовуйте шрифт однакових розмірів.

Коли рекламна табличка, світловий короб або світлодіодна вивіска містять кілька пропозицій, рекомендується витримувати міжрядковий інтервал не більше ніж в два рази більше букв. При цьому шрифт можна використовувати двох різних розмірів або зробити один, ключовий напис великими літерами, а решту - малими.

У разі, коли в рекламному повідомленні два рядки, але шрифт однакових розмірів - використовуйте всюди ідентичний інтервал між буквами. Якщо використовувати різний - написи виглядають неохайно, а якщо економити на просторі між символами - вони "зіллються" і стануть нечитабельними.

 

Пам'ятайте, що шрифт повинен бути не тільки красивим і зручним для сприйняття, але і поєднуватися з тематикою вашої діяльності:

  • Фінансовій або юридичній компанії слід підбирати класичний шрифт.
  • Магазину дитячих товарів підійде грайливий «мультяшний» варіант.
  • Салону краси можна вибрати художній стиль накреслення з вензелями і завитками.

 

Визначившись зі шрифтом, позначимо розмір конструкції. Краще замовити лайтбокс або вивіску з пропорціями по висоті і довжині 1:2, 1:3, 3:5. Такі поєднання вважаються найбільш оптимальними для сприйняття. До речі, в Європі вікна в старовинних будинках зроблені за аналогічними пропорціями.

Тепер трохи про кольорову гаму букв і фону. Як показують експерименти, на далекій відстані людиною найкраще сприймаються відтінки червоного. Однак слід пам'ятати, що цей колір може на рівні підсвідомості викликати легку роздратованість, збудження. Отже, не для всіх сфер бізнесу червоний буде кращим рішенням.

Перш ніж купити стенд для виставки або замовити рекламну вивіску, потрібно продумати і те, як колір реклами буде поєднуватися з навколишнім простором. Не забувайте: ваш об'єкт буде знаходитися не в вакуумі, а серед будівель та інших рекламних носіїв.

 

На думку дизайнерів, добре поєднуються такі кольори:

  • Червоний з білим і зеленим.
  • Помаранчевий з блакитним.
  • Жовтий з білим і зеленим.
  • Лайм з фіолетовим.
  • Червоний з пурпуровим і білим.
  • Синій з жовтим.
  • Червоний з пурпуровим і жовтим.
  • Рожевий з салатовим.
  • Жовтий з білим і червоним.
  • Жовтий з бузковим.

 

Також дизайнери відзначають: замовляючи світлові об'ємні букви, не рекомендується робити їх одному кольорі. У цьому випадку бокові грані зіллються з фронтальною частиною. В результаті людині, що знаходиться на далекій відстані від вивіски, буде складно її прочитати, особливо коли спостерігач бачить її збоку. Якщо все-таки є необхідність створювати об'ємні символи в одному кольорі - виділіть бокові сторони більш темним тоном або додайте контражур.

 

Інтер'єрна та зовнішня реклама від "Світ проектів"

Не хочете ламати голову над усіми цими нюансами? Тоді скористайтеся допомогою професіоналів, і просто виберіть один з готових варіантів. Звернувшись до нас, ви можете залишити заявку як на виготовлення виставкових стендів за вашим ескізом, так і на розробку фасадних вивісок та інших рекламних носіїв з нуля. "Світ проектів" - рекламна майстерня повного циклу, тому вам не доведеться чути, що задумане неможливо реалізувати (як це часто буває, коли приходиш в рекламний цех з вже готовим макетом). Знаючи все про процес виробництва, ми підготуємо макет у відповідності з правилами дизайну і з урахуванням можливостей технологій. Наші фахівці готові взятися за проекти будь-якої складності і реалізувати ваші ідеї в кращому вигляді.



Заявка
×
ПІБ *:
Телефон для зв'язку *:
E-mail *:
Коментар: