Rated 4.5/5based on 1100 customer reviews

Як не «злити» бюджет при замовленні зовнішньої реклами

Процес виготовлення вивісок або виготовлення об'ємних літер для маркетингової кампанії - справа потрібна, проте далеко не безкоштовне. Одні рекламодавці прагнуть заощадити, не розуміючи важливість зовнішньої реклами, інші - зробити «дорого-багато», проте, не враховуючи реальні методи підвищення ефективності. Ми розповімо, як розміщувати фасадні вивіски зі світлодіодами або білборди максимально результативно, щоб ці витрати швидко окупалися і фінанси рекламодавця не йшли даремно.

Способи ці прості, проте, багато хто нехтує ними, натомість отримуючи малоефективну, але дорогу кампанію.

  1. Визначити коефіцієнт ефективності залежно від поставлених цілей. Можна ставити завдання підвищити впізнанність бренду, поліпшити бренд і багато що інше. Звертатися увага при аналізі статистичних показників по рекламі стоїть на три пункти:
  • цільова аудиторія повинна побачити рекламне повідомлення;
  • необхідно, щоб увага загострилася на картинці або написі;
  • людина повинна подіяти яким-небудь чином за задумом рекламодавця.

Якщо не дотримано якогось з цих пунктів, то розміщувати оголошення безглуздо, адже не досягається кінцевого результату.

  1. Сформувати комплекс заходів і медіа-ресурсів по просуванню і популяризації бренду, які можуть працювати в симбіозі, доповнюючи один одного. Які саме задіяти варіанти треба вибирати, орієнтуючись на потреби і спосіб життя потенційних клієнтів.
  2. Креатив і творчий підхід завжди цінується набагато вище, ніж велика кількість посередніх зображень і закликів. Експериментувати можна зі всім: з манерою подання тексту, оформленням щитів, матеріалами, інтерактивними елементами і іншими дизайнерськими і стильовими рішеннями.

Зовнішня реклама і особливості її оформлення

Коли ви розміщуєте об'ємні букви з неону або інші зовнішні рекламні носії, необхідно уважно стежити за тим, щоб ці елементи працювали в тандемі з іншими методами просування. Є декілька ключових правил:

  • не можна рекламувати сайт або додаток на щиті, якщо самі ці сервіси ще не до кінця готові;
  • необхідно уважно перевіряти якість монтажу усіх конструкцій (особливо, якщо це світлодіодна LED вивіска і неон), оскільки декілька букв, що не горять або криво повішених, можуть зіграти з вами злий жарт;
  • вимагайте фотозвіти про установку білбордів і обклеювання;
  • аналізуйте усі джерела реклами і їх потенціал, співвідношення вартості і окупності.

Замовити зовнішню рекламу в Києві вигідно, оскільки у зв'язку з останньою реформою, її загальна кількість значно знизилася, тобто ефективність цих дій підвищується.

Замовити виважку в компанії "Світ Проектів"

Наш пріоритет - це немає тільки виготовлення рекламних вивісок, але і правильна методика їх установки, раді з розміщення, проведення повномасштабних кампаній і реалізації задумок і креативного дизайну. Вивіска довгий час втілюватиме обличчя вашого бренду і запам'ятається великою кількістю людей, тому не варто економити ні на дизайнерові, ні на якості використовуваного матеріалу. Наш пріоритет - виробництво неонових вивісок і світлодіодних, кожна з яких підійде певному типу закладів зі своєю концепцією.

Якщо дотримуватися вищеперелічених простих правил, купити лайтбокс і стенди зовнішньої реклами, орієнтуючись на наші ради, то ви зможете підвищити ефективність усієї рекламної кампанії і поліпшити її показники за короткий строк, створити абсолютно нову і більше робочу стратегію просування.



Заявка
×
ПІБ *:
Телефон для зв'язку *:
E-mail *:
Коментар: