Як не «злити» бюджет при замовленні зовнішньої реклами
Процес виготовлення вивісок або виготовлення об'ємних літер для маркетингової кампанії - справа потрібна, проте далеко не безкоштовне. Одні рекламодавці прагнуть заощадити, не розуміючи важливість зовнішньої реклами, інші - зробити «дорого-багато», проте, не враховуючи реальні методи підвищення ефективності. Ми розповімо, як розміщувати фасадні вивіски зі світлодіодами або білборди максимально результативно, щоб ці витрати швидко окупалися і фінанси рекламодавця не йшли даремно.
Способи ці прості, проте, багато хто нехтує ними, натомість отримуючи малоефективну, але дорогу кампанію.
- Визначити коефіцієнт ефективності залежно від поставлених цілей. Можна ставити завдання підвищити впізнанність бренду, поліпшити бренд і багато що інше. Звертатися увага при аналізі статистичних показників по рекламі стоїть на три пункти:
- цільова аудиторія повинна побачити рекламне повідомлення;
- необхідно, щоб увага загострилася на картинці або написі;
- людина повинна подіяти яким-небудь чином за задумом рекламодавця.
Якщо не дотримано якогось з цих пунктів, то розміщувати оголошення безглуздо, адже не досягається кінцевого результату.
- Сформувати комплекс заходів і медіа-ресурсів по просуванню і популяризації бренду, які можуть працювати в симбіозі, доповнюючи один одного. Які саме задіяти варіанти треба вибирати, орієнтуючись на потреби і спосіб життя потенційних клієнтів.
- Креатив і творчий підхід завжди цінується набагато вище, ніж велика кількість посередніх зображень і закликів. Експериментувати можна зі всім: з манерою подання тексту, оформленням щитів, матеріалами, інтерактивними елементами і іншими дизайнерськими і стильовими рішеннями.
Зовнішня реклама і особливості її оформлення
Коли ви розміщуєте об'ємні букви з неону або інші зовнішні рекламні носії, необхідно уважно стежити за тим, щоб ці елементи працювали в тандемі з іншими методами просування. Є декілька ключових правил:
- не можна рекламувати сайт або додаток на щиті, якщо самі ці сервіси ще не до кінця готові;
- необхідно уважно перевіряти якість монтажу усіх конструкцій (особливо, якщо це світлодіодна LED вивіска і неон), оскільки декілька букв, що не горять або криво повішених, можуть зіграти з вами злий жарт;
- вимагайте фотозвіти про установку білбордів і обклеювання;
- аналізуйте усі джерела реклами і їх потенціал, співвідношення вартості і окупності.
Замовити зовнішню рекламу в Києві вигідно, оскільки у зв'язку з останньою реформою, її загальна кількість значно знизилася, тобто ефективність цих дій підвищується.
Замовити виважку в компанії "Світ Проектів"
Наш пріоритет - це немає тільки виготовлення рекламних вивісок, але і правильна методика їх установки, раді з розміщення, проведення повномасштабних кампаній і реалізації задумок і креативного дизайну. Вивіска довгий час втілюватиме обличчя вашого бренду і запам'ятається великою кількістю людей, тому не варто економити ні на дизайнерові, ні на якості використовуваного матеріалу. Наш пріоритет - виробництво неонових вивісок і світлодіодних, кожна з яких підійде певному типу закладів зі своєю концепцією.
Якщо дотримуватися вищеперелічених простих правил, купити лайтбокс і стенди зовнішньої реклами, орієнтуючись на наші ради, то ви зможете підвищити ефективність усієї рекламної кампанії і поліпшити її показники за короткий строк, створити абсолютно нову і більше робочу стратегію просування.