Дослідження ринку зовнішньої реклами України
Перед вами стоїть мета підняти рівень впізнаваності бренду, збільшити продажі і залучити нових клієнтів? Фасадна вивіска, що відповідає критеріям дослідження ІКЗР, буде працювати краще будь-якого Інтернет-аналога. Дослідження, проведені в 2010 році в Україні Індустріальним комітетом зовнішньої реклами, дозволили вивести залежності і отримати оптимальну стратегію, що дозволяє розвивати рекламний ринок країни на європейському рівні.
Завданням дослідження було приведення зовнішньої реклами до єдиного індустріального стандарту. Це питання було вирішене, і його результати тепер можуть бути використані при виготовленні рекламних вивісок або необхідності замовити об'ємні букви в Києві будь-якого типу.
Виготовлення вивісок Outdoor-компаніями
Фірми, що працюють із зовнішньою рекламою (Outdoor), при розміщенні оголошень спираються на результати, наданими Doors Consulting. Так іменується група дослідників, які збирали дані про кількість пасажирів, відвідувачів, клієнтів і т.д. на різних значущих локаціях. Ці дані виявляють закономірність між медіаметричними показниками і пасажиропотоком - тобто між, наприклад, конкретної банерної розтяжкою або буквами з підсвічуванням і аудиторією, зацікавленою цією інформацією.
Виявлені медіапоказники
OTS (Opportunity to see) - показник, за допомогою якого відбувається визначення кількості потенційних клієнтів, що контактують з оголошенням. OTS може ставитися до конкретної рекламної компанії і демонструвати сукупність всіх потенційно можливих контактів, які аудиторія встановлює з конкретною світлодіодним LED вивіскою чи іншим рекламним оголошенням. На дані впливають такі чинники:
- Наявність потоку людей і його інтенсивність.
- Кут огляду.
- Відстань оголошення від дороги, наявність інших реклам і віддаленість від суспільно значущих об'єктів (знаків, світлофорів та ін.).
- Особливості конструкції рекламного оголошення, його розмір і наявність додаткових привертають увагу складових. Наприклад, можна замовити виготовлення об'ємних букв і доповнити їх підсвічуванням. На об'ємні букви ціна буде вище, але і привабливість вивіски зросте.
На підставі OTS були зібрані дані за охопленням і частотою взаємодії з оголошенням. Це допомогло зібрати інформацію про особливості аудиторії і виявити основні чинники для оптимального впливу на споживача.
Результати маркетингових досліджень
Незважаючи на розвиток інтернет-сфери, офлайн-реклама не перестає приносити прибуток. А причиною тому те, що вона не фрагментірует глядача і її неможливо закрити.
Якісний аналіз отриманих результатів став використовуватися в новій технології Big Data, яка надає дані про частоту і характер взаємодії людини з оголошенням з точністю до секунди. Інформація доповнюється даними, що поставляються з цифрового носія (телефону, смарт-годин, ноутбука), і дозволяє скласти портрет клієнта для точкового взаємодії. Це призвело до того, що в найбільш багатолюдних точках люди бачать рекламу, що відповідає їх найбільш затребуваним колективним потребам.
Сучасна вивіска для магазину
Співробітники компанії «Свiт Проектiв» допоможуть визначитися з виграшними точками для розміщення реклами. Ми підкажемо варіанти вирішення для кожного конкретного випадку і допоможемо завоювати якомога більшу увагу ЦА. У нас легко замовити і купити лайтбокс або вивіску для магазину. Ми реалізуємо будь-яку задумку - від класичного варіанта до креативного виконання.