Хороша реклама вражає, а не дратує
Щоб рекламні конструкції приносили потрібний ефект рекламодавцеві, вони мають бути приємними і захоплювати перехожих, а не викликати негативні емоції. Необхідно враховувати увесь навколишній контекст і культурну складову локацій, де ви збираєтеся розміщувати оголошення, оскільки це може зіграти досить злий жарт.
Наприклад, порівняно недавно в 2018 році уперше зібрався організований протест проти реклами. Це сталося в Сіднеї навпроти знаменитого Оперного театру. Цю кампанію приймали довго в гарячих спорах і дискусіях, проте все ж її схвалили і розмістили. Після чого люди вийшли на протестний мітинг, заявляючи, що Оперний театр ("Вітрила") не продаються.
Вивіска з об'ємних букв просто недоречна на будівлі, що несе культурну цінність, поряд з пам'ятниками історії і архітектури, і спричинить тільки негатив від перехожих за собою.
Зовнішня реклама - де розміщувати
Як же грамотно вписати баннерные розтяжки або фасадні вивіски в міські джунглі? Фахівці з маркетингу стверджують, що необхідно взаємодіяти з навколишнім світом і його дизайном, а не намагатися просто впхнутися в нього. І тому є безліч вдалих прикладів європейських і інших маркетологів.
- JCDecaux спорудив композицію із скульптури і медіа, яка одночасно ідеально вписується в Кенсингтон, і просуває свій бренд. Розробили таке поєднання представники Zaha Hadid Architects.
- Via Verde в місті Мексико убило двох зайців одним пострілом: за гроші приватних підприємців і місцевого управління вони оформили з опор очисного шляхопроводу справжній сад. Таким чином, функціональна споруда набула дизайнерського сенсу.
- У Бордо креативники помістили гасло з рекламою авіаліній на будівлі, але в перевернутому форматі, таким чином, що прочитати його можна у відображенні гладіні фонтану на площі навпроти.
Проте не лише подібні складні проекти потрапляють в історію міста. Цілком можливо розміщувати на порожніх білбордах і штендерах історичну інформацію або красиві картини, робити кількість щитів в цілому менше, щоб підвищити їх ефективність і в той же час, понизити рівень обурення у населення.
На просторах міста рекламу потрібно дозувати, щоб вона була помітна, а виділятися буде рекламна вивіска на магазин або LED виважка зі світлодіодів, до створення якої підійшли творчо, оскільки такий підхід завжди в ціні.
Об'ємні букви з підсвічуванням
Вивіска у вигляді лайтбокса є яскравою і в теж час ненастирною рекламою, яка відмінно впишеться в сучасний стиль хайтек. Якщо магазин, ресторан або заклад знаходиться на вулиці з урбаністичним дизайном, то купити лайтбокс стане відмінним рішенням, щоб вписатися в загальну концепцію.
Замовити лайтбокс або виготовлення стендів в торговий зал будь-якої спрямованості краще у нашої команди професіоналів. Ми підберемо максимально сумісні по дизайну з інтер'єром і екстер'єром варіанти, які працюватимуть на вашу користь.
Необхідно дотримуватися межі між сміливими і креативними рішеннями і безглуздими, позбавленими смаку задумками, який в спробі епатувати просто псують міський пейзаж.