Rated 4.5/5based on 1100 customer reviews

Ефективність зовнішньої реклами в порівнянні з іншими каналами

Зміни в рекламному бізнесі відбувається щодня. З'являються нові технології, сучасні тенденції замінюють вчорашні, в ходу раніше небачені способи впливу на увагу і поведінку людини. Сьогодні можна впроваджувати вузьконаправлений таргетинг, розвивати бізнес-аккаунт в соціальних мережах і комбінувати різні сфери маркетингової діяльності, не маючи навіть офісу. І деякі бізнесмени, посилаючись на пріоритетність цифрового медіа, забувають, що якісно створена фасадна вивіска працює в рази ефективніше за найкрасномовнішу заяву в мережі.

Зовнішня реклама - основа для просування більшості бізнесів

Попри те, що ми живемо в епоху активного впровадження цифрових технологій, зовнішні рекламні конструкції як і раніше активно наповнюють міста і невеликі населені пункти. Чи праві ті, хто вважає, що при продумуванні рекламної стратегії краще робити ставку на диджитализацию, пускаючи велику частину бюджету на мережеві медіаносії? Недавні дослідження, проведені в США і Європі, показали, що зовнішня реклама залишається найефективнішим способом просування бізнесу навіть в епоху інтернет-маркетингу і мобільних гаджетів.

Чому так відбувається? Ось перелік чинників, що аргументують важливість використання традиційної реклами в розвитку бізнесу:

  1. Неможливо закрити. Що робить людина з обридлою рекламою в інтернеті? Закриває, а то і зовсім ставить той, що блокує у свій браузер. Але що відбувається побачивши зовнішнього "спостереження"? Уявіть, що ви застрягли в пробці і вимушені чекати, поки проїжджа частина знову звільниться. У вас перед очима баннерная розтяжка, яку ви обов'язково помітите. Или ви спускаєтеся на ескалаторі в метро, де усюди рекламні щити. Або ви чекаєте дівчину, яка спізнюється на побачення. Ви стоїте біля стіни будівлі, де розташовується яскрава LED вивіска зі світлодіодів, яка так і приковує увагу. І ви неодмінно помітите її, тому що ваш мозок шукатиме, чим би себе зайняти. Зовнішню рекламу неможливо не побачити.
  2. Реклама скрізь. Будемо чесні, люди не люблять рекламу. Але не усю, а тільки позбавлену смаку і нав'язливу. Коли навкруги безліч однотипних оголошень, на них просто перестають реагувати. Але якщо замовити виважку у вигляді лайтбокса з по-справжньому креативним дизайном, потенційні клієнти не зможуть пройти мимо. А коли на додаток ви виберете правильне місце, щоб зробити прицільний "постріл" по увазі цільової аудиторії, ваше рішення купити лайтбокс виявиться куди вигідніше, ніж рекламний банер в інтернеті.
  3. Використання сучасних технологій. Хто сказав, що класичну рекламну конструкцію не можна виконати з урахуванням нових віянь? DOOH - вид зовнішньої реклами, що використовує цифрові технології для привертання уваги. Це великі дисплеї, які демонструють рекламні відеоролики в громадських місцях. Такі розробки можна задіяти на вулицях, в метро, а також при виготовленні стендів в торговий зал, щоб виділитися серед конкурентів.

Навіть стандартна вивіска з об'ємних букв з підсвічуванням або баннерная розтяжка в руках досвідченого майстра може стати витвором мистецтва і притягнути анітрохи не менше нових клієнтів, чим оголошення в інтернеті. Компанія "Світ Проектів" готова допомогти в створенні сучасної рекламної вивіски на магазин і розробці інших видів зовнішньої реклами за останнім словом техніки.



Заявка
×
ПІБ *:
Телефон для зв'язку *:
E-mail *:
Коментар: