Rated 4.5/5based on 1100 customer reviews

Ефект «виключення» в зовнішній рекламі

Велику частину інформації про світ людина сприймає візуально. Саме тому багато власників бізнесу впевнені, що фасадна вивіска чи інша зовнішня реклама повинна вміщати максимум відомостей: і назву, і логотип, і рекламний слоган, і характеристики продукту, і телефони, і адресу сайту. Однак в сучасних реаліях людський мозок перевантажений інформацією настільки, що запам'ятати все це просто не зможе.

Надлишок даних провокує людей відсіювати непотрібне, тому запам'ятовується не той, хто сказав більше всіх, а той, хто зрозумілий, простий і доступний. Ефект «виключення» як спосіб впливу на підсвідомість потенційних клієнтів - нова бізнес-зброя, що нерідко б'є прямо в ціль. Правда, дозволити собі такий прийом можуть тільки відомі торгові марки, яким потрібно не презентувати себе, а скоріше нагадати про своє існування.

Приклад - реклама страхової компанії La Caja в Америці. Вона встановила білі щити з інтенсивним зовнішнім підсвічуванням на небезпечних, погано освітлених поворотах доріг, де часто трапляються аварії. При цьому світло спрямоване не стільки на сам щит, скільки в навколишній простір. Напис на щиті: «Бачити цей поворот важливіше, ніж бачити наш рекламний щит». Відмінний прийом, чи не так?

Ще далі пішов «Мак Дональдс»: він обрізав більшу частину свого логотипу на щитах, що вказують напрямок до найближчої торгової точки. Бути впізнаваним від цього символ ресторану не перестав. А ось подача - свіжіше не буває.

Виділитися на Таймс-Сквер, де кожен квадратний метр куплений агентствами? Тойота примудрилася зробити це! Вона встановила посеред вулиці тренажер для альпіністів. Людина, яка ризикує життям на висоті - гарантовано приверне погляди. А заодно глядачі помітять і рекламу нового автомобіля.

Мінімалізм в рекламі

Стандартне рекламне оголошення, яке розповідає про товар або послугу, в традиційному виконанні настільки насичене інформацією, що може виділитися тільки при вдалому збігу обставин. Клієнт, потрапляючи в простір, заповнений кричущими рекламними повідомленнями, відчуває тиск і мимоволі починає закриватися. Виготовлення рекламної вивіски, відомості якої не будуть агресивно впроваджуватися в людську підсвідомість - це ціле мистецтво. Збагнувши його, можна істотно піднятися над своїми конкурентами.

Як виділитися із загальної маси, коли вулиці великих міст рясніють LED вивісками, банерними розтяжками і рекламними щитами? Більшість з них дає потенційним клієнтам однорідну інформацію. Різноманіття кольорів, шрифтів і картинок, що б'ють прямим потоком в візуальні центри мозку, зливається в загальний потік, не роблячи головного: не привертаючи увагу. Але ж, замовляючи об'ємні букви з підсвічуванням або рекламну стелу за високою ціною, підприємець розраховує на її ефективність.

Щоб інформація запам'яталася і залишилася в мозку, вона повинна мати такі властивості:

  1. Непрямий вплив. Розповісти про те, що ваша продукція краща тому, що ви використовуєте відмінну сировину - значить не сказати по суті нічого. Якщо підкріпити твердження цифрами, хімічними формулами і результатами досліджень - це, на жаль, не додасть переконливості, а скоріше нажене тугу. Така інформація хороша в прес-релізі або в статті на сайті, але не в зовнішній рекламі. Ефект «виключення» - це прийом від супротивного. Він має на увазі відмову від зайвого і акцентування на головному. Просто скажіть, що ваші металеві огорожі витримують навантаження в 2 тонни, і проілюстрируйте це, наприклад, фотографією слона, що настає на парапет (який, звичайно ж, залишається неушкодженим).
  2. Простота і мінімалізм. Стисла, але конкретна і емоційно заряджена інформація запам'ятається клієнту краще, ніж докладний опис кожного пункту.
  3. Один стиль. При виготовленні вивіски базуйте  її оформлення на корпоративних кольорах і шрифтах, щоб клієнт міг вас легко ідентифікувати.
  4. Суть. Головне в ефекті «виключення» - це передати послання максимально ємко і змістовно. Викликаючи потрібні асоціації, таке послання проникає безпосередньо в підсвідомість, в обхід логіки і критики («дорого», «незручно» та ін.).

 

"Світ проектів" - ваш провідник в світі працює реклами

Залучайте до себе увагу правильно, не викликаючи критики і залишаючи про себе конкретне та глибоке враження. У компанії "Світ проектів" можна замовити лайтбокс або об'ємні букви в Києві, втіливши будь-які дизайнерські ідеї. Наша команда фахівців допоможе зробити рекламу впізнаваною, стильною і сучасної.



Заявка
×
ПІБ *:
Телефон для зв'язку *:
E-mail *:
Коментар: